Hantering av ansökan
I policydokumentet ”Hantering av ansökan” beskrivs processen kring projektansökningar till Rymdstyrelsen:
”Hantering av ansökan pdf-fil”
För samtliga projektansökningar, nationella såväl som inom Esa, ska en kort ansökningsblankett fyllas i som ett första steg och sändas till Rymdstyrelsen. Ansökningsblanketten finns här tillsammans med anvisningar för att fylla i den:
”Ansökningsblankett word-fil”
"Ansökningsblankett pdf-fil"
”Anvisningar pdf-fil”
Vidare har Rymdstyrelsen tagit fram ett dokument som beskriver vad myndigheten förväntar sig som ett minimum av en ansökan vad avser struktur och innehåll. Dokumentet ”Ansökans utformning” hittar du här:
”Ansökans utformning pdf-fil”
Rymdstyrelsens representanter för industrifrågor är:
Christer Nilsson
Tfn: 08-40 90 77 96
E-post adressen bildas enl. förnamn.efternamn@snsb.se.
Senast uppdaterad:
15 december 2015